.

2013. február 13., szerda

Lerben sült burgonya

Egy ismerős hívta fel a figyelmünket erre a neten keringő burgonyareceptre. Ötletes, finom vacsora készíthető belőle! :)

Hozzávalók:
- burgonya (mennyisége a csaladtagok számával arányosan nő :) )
- szalámi
- sajt
- kevés vaj

A meghámozott burgonyákat megsózom, 40 percre a 200 fokos sütőbe teszem. Ha lejart a 40 perc, kiveszem, bevagdosom (nem vágom át teljesen őket), a vágásokba felváltva szalámit és sajtot dugdosok. A tetejére vajat, fűszervajat teszek és meg 15 percre visszarakom a sütőbe, ahol szépen megpirulnak.
 Jó étvágyat hozzá! :)

15 megjegyzés:

  1. Valóban szuper kis vacsoraétel, egy csésze finom tea kíséretében! :) Jól hangzik! :)

    VálaszTörlés
  2. Valóban nagyon ötletes és gondolom laktató is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Savanyú káposztával,vörös hagymával laktató vacsora:-)

      Törlés
  3. Én most találkozom vele először, de tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Csak natúr megy a sütőbe, se zsiradék alá, se letakarni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak natúr. Egy kis só rá. Amikor a sajtot tettem rá, akkor tettem vajat, de lehet egy kevés olajjal is meglocsolni. Finom ropogósra sül kívül, bent pedig omlós marad. Szoktam csak simán is készíteni, csak natúr sült krumpli. Krémsajttal, hagymával, joghurttal isteni:-)

      Törlés
  5. Gyerekkoromban a nagymamámnál hideg téli estéken, mi csak vajjal bőven meglocsolva, hagymás-olajos-savanyúkáposztával és forró teával ettük, imádom, de jó, hogy eszembe hoztad, a hétvégén, ha itt lesznek a gyerekeim ez lesz a vacsora, a tiéd is jó nagyon variáció:-)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen. Így szoktam legtöbbször, de mindenképp finom:-)

      Törlés
  6. Mi is szoktuk készíteni, szeretjük. :)
    Nagyon jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt pár hete én is kinéztem a fb-on, nagyon keringett ott sok sok oldalon... :)) Nekem is tetszik, jól néz ki nálatok. Finom volt? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Finom, szeretjük a lerben sült krumplit csak simán is:-)

      Törlés