.

2012. március 4., vasárnap

Bögrés sütemény

Bátran mondhatom, hogy egyszerű és nagyszerű:) Könnyü, gyors receptet kerestem, a
birsalma sajtot is felszerettem volna használni. Ottisnál találtunk rá az alapreceptre, csak éppen átvariáltuk olyan anyagokra, ami itthon volt:). Könnyü, finom sütemény született belőle.

1 bögre finomlisztet
1 bögre mákot
1 bögre cukrot
1 sütőport
1 bögre tejet
1 bögre apró kockára vágott birsalmasajtot
1 tojást
2 ek olajat jól kikavartam és kivajazott tepsibe öntöttem. Előmelegített sütőben 2o perc alatt megsütöttem.

A krémhez:

1 vanília ízü pudingport
2 ek cukorral kikavartam
4 dl tejben megfőztem. Mikor félig hűlt, 1o dkg Rama margarinnal krémesre kavartam.  Leszeltem 3 szelet birsalmasajtot, apró formákkal a kisfiam emberkét,szivet, virágot vágott ki, a maradékokat apróra vágtam és a pudingkrémhez adtam. A kihűlt süti tetejére kentem a krémet és a kivágott mintákkal diszítettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése