.

2012. március 7., szerda

Szedres tejespite

Az elmúlt napokban minket sem kímélt a vírus,amit a kisfiam az oviból hozott haza. Nem is volt kedvem semmihez sem, csak feküdni szerettem volna. A tavasz közeledte meg a gyönyörű napsütés nemcsak szívet-lelket melenget, hanem energiát ad mindenhez, így a sütés-főzéshez is:). Újult erővel láttam ma munkához. Mivel ebédünk volt, valami nyomtatni valót kellett készítenem. A tejespitére esett a választásom. Valamikor rég sütöttem ilyet, hát itt volt az ideje ismételni.

Hozzávalók:

4 tojás
15 dkg cukor
2o dkg liszt
3 ek olaj
2 ek tejföl
3 dl tej
1 vaníliás cukor
csipetnyi só
15 dkg szeder( a fagyasztóból:))

A tojásokat mixerrel jó habosra vertem a cukorral, vaníliával, sóval. Hozzáadtam az olajat, a tejfölt, majd felváltva a lisztet meg a tejet. Jól összekevertem és egy kivajazott piteformába öntöttem a folyós masszát. Tetejére szórtam a fagyos szedret. Előmelegített sütőben 35-4o percet sütöttem. Sikere volt, hamar eltüntettük:).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése