.

2014. február 11., kedd

Almás tojássaláta


Eltűntem elég hosszú időre. Volt egy hét vakáció, összekötöttük a kellemest a hasznossal. Három napot az Erdélyi Konyhás lányokkal töltöttem Ivó-ban. Sütöttünk, főztünk, volt buli, szórakozás is. Nagyszerű csapat tagja lehetek, hálás vagyok érte.
  A vakációt kihasználva teleltünk egy kicsit Csíkszeredában. Igazi tél volt -26 fokkal, ropogott a hó a talpunk alatt. Hóból is volt részünk, kirándulás, szánkózás, kikapcsolódás volt minden téren.
De lejárt a vakáció, vissza kellett billenni a hétköznapokba. Ehhez mindig kell 2-3 nap, nem megy olyan könnyen, de most már újra hozom a formám:)
Indítok egy könnyed salátával. Itthon tavasz van!

Hozzávalók:4 tojás, 2 alma, 10 dkg sajt, 1 csokor zöldhagyma, 1 dl majonéz,0,5 dl tejföl, 1/2 citrom leve, só, bors; a tálaláshoz: 2 salátalevél

Elkészítése: A tojásokat keményre főzzük, megtisztítjuk, a sajttal kockára vágjuk. Az almát meghámozzuk, felkockázzuk és meglocsoljuk a citrom kifacsart levével. Rászórjuk a vékony karikára vágott hagymát. A majonézt a tejföllel kikavarjuk, a salátába vegyítjük. Sóval, borssal ízesítjük. Salátalevélen tálaljuk jól behűtve.

12 megjegyzés:

  1. Az a -26 fok elég didergősen hangzik:-) Már el is felejtettem, milyen érzés az olyan hideg. Lassan a szánkózást is...
    Jó kis salátát dobtál össze!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudd meg jól esett nekem is, régen nem éreztem azt a hasító hideget. Olyan levegő csak ott van a hegyek között.

      Törlés
  2. Látom igazoltan voltál távol, szuper lehetett nektek együtt! :) Fincsi a salátád!

    VálaszTörlés
  3. Már a múlt hétre terveztem egy tojáskrémet, de ez a saláta remek ötlet!

    VálaszTörlés
  4. Szuper lehetett a kiruccanás :) Már hiányoltalak :) A salid nagyon guszta lett :)

    VálaszTörlés
  5. Ce vacanta de vis, si ce salata gustoasa !!!

    VálaszTörlés
  6. Biztosan ki is pihentétek magatokat, nagyon jó lehetett a z Erdélyi Konyhás találkozó és a családi pihenés is! :) Klassz a saláta, az ilyen finomságok bármikor jöhetnek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellett ez a lazítás Hankka, nagyon jó volt:)

      Törlés