.

2014. február 2., vasárnap

Ecetes sós stangli


Ezt a receptet Gerdi-től mentettem el régebb. Azóta Hankka-nál  is láttam, hogy elkészült, most sorra kerítettem én is.
   Este gyúrjuk, reggel sütjük kategória. Mivel csak 9%-os ecetem volt itthon, többet tettem belőle, a vízből meg kevesebbet. Finom rudacskákat kaptam.
Köszönöm Gerdi!

Hozzávalók: 70 dkg liszt, 50 dkg margarin, 10 evőkanál víz, 4 evőkanál 9%-os ecet, 2 teáskanál só, 1 tasak sütőpor; a tetejére: 10 dkg reszelt sajt

Elkészítése: A lisztet, a sót, a sütőport elvegyítjük, a margarinnal elmorzsoljuk. Hozzáadjuk a vizet, az ecetet és összegyúrjuk. Éjszakára a hűtőbe tesszük pihenni. Másnap félcenti vastagra nyújtjuk, tetejét megszórjuk reszelt sajttal, belenyomkodjuk kissé és csíkokra vágjuk. Sütőpapírral borított tepsire rakjuk. 180 fokra előmelegített sütőben pirosra sütjük.

8 megjegyzés:

  1. Ez aztán a finom nassolni-való! :)

    VálaszTörlés
  2. Mi is nagyon szerettük, de jó lenne átnyúlni a képernyőn és lekapni egy-két rudacskát a tálcádról, nagyon guszták! :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de jó! Annyira tudok örülni, mikor viszontlátom egy sütimet! Örülök, hogy megsütötted! A Hankkáéról lemaradtam... de mindjárt pótolom!

    VálaszTörlés
  4. Úgy látom nekem is be kell állnom a sorba kipróbálni! :)

    VálaszTörlés