.

2014. február 20., csütörtök

Diós rudak

Vagy kiflik, kinek ahogy tetszik. Hamar elkészíthető, kiadós, finom sütemény. Ha valakinek nem tetszik benne a margarin, lecserélheti vajra, ebben az esetben 20 dkg elég hozzá.

Hozzávalók a tésztához: 40 dkg liszt, 25 dkg margarin, 15 dkg őrölt dió, 10 dkg cukor, 1 tojás, csipet só; a forgatáshoz: 10 dkg vaníliás porcukor

Elkészítése: A liszthez adjuk a sót, a margarinnal elsúroljuk, majd hozzáadjuk a cukrot, a diót, a tojást és sima tésztát gyúrunk. Négy részre osztjuk. Mindenik darabot ujjnyi vastag rúddá sodorjuk, majd 8-10 cm-es darabokra vágjuk. Kissé meghajlítva sütőpapírral bevont tepsire tesszük. Előmelegített 180 fokos sütőben, tepsinként 10 perc alatt megsütjük. Melegen vaníliás porcukorba forgatjuk.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem, egyszerű és nagyon finom! Milyen kis csinoskákat készítettél...

    VálaszTörlés
  2. Én is pont e recept alapján csinálom a diós kiflicskéimet és naaagyon szeretjük! :) Milyen jó lenne most pár darab! :)

    VálaszTörlés
  3. Imádjuk. Igazi vendégváró sütike :)

    VálaszTörlés
  4. Juj, hirtelen azt hittem, hogy egy másik konyhába tévedtem, de szerencsére nem. Nagyon klassz ez az új design, nekem tetszik. A kiflicskéket én is pont így szeretem, gyakran készül nálunk, főleg a téli időszakban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkozunk változtatni Nea, még folyamatban van. Köszi:-)

      Törlés
  5. Nekem is tetszik az új külsőtök, modern, és nagyon helyes vagy a profilképen! :) Klasszak a diós linzerkiflik, tetszik a recept! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így egy kissé személyesebb a blog, de még dolgozunk rajta. Köszi:)

      Törlés
  6. Hova tévedtem kérem szépen? :)) Jön a tavasz és vele egy új design? Szuper!!! Nagyon új-vonalas! :)

    VálaszTörlés