.

2014. február 27., csütörtök

Salátafőzelék csirkemájjal

  Megoszlanak a vélemények a salátafőzelékkel kapcsolatban. Van aki szereti, van aki nem is nézheti. Mi a szeretjük kategóriába tartozunk. Mellé sült máj, hús vagy fasírt, kész is van a finom ebéd:)


Hozzávalók a főzelékhez: 2 fej saláta, 1 vöröshagyma,  3 gerezd fokhagyma, 3 dl tejföl, 2 evőkanál olaj,só; a feltéthez: 50 dkg csirkemáj, 1 dl olaj, só, bors

Elkészítése: A hagymát megtisztítjuk, apróra vágjuk, az olajon megdinszteljük. A salátát megmossuk, ujjnyi vastag csíkokra vágjuk, rádobjuk a hagymára. Megsózzuk és födő alatt néhány perc alatt megpároljuk. Végül hozzáadjuk a tejfölt és a zúzott fokhagymát.
A májat a hártyáktól megtisztítjuk,a nagyobb darabokat kettévágjuk. Olajba téve pirosra sütjük. Sütés után sózzuk, borsózzuk.

10 megjegyzés:

  1. Én még soha nem ettem salátafőzeléket....de a májat imádom! :) Nagyon jól néz ki a kettő együtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már nem maradnál éhesen:-) együtt fincsi.

      Törlés
  2. Salátából még én sem főztem és nem is ettem főzeléket, kíváncsi is vagyok rá, hogy milyen lehet. A fotó és a leírás alapján finomnak tűnik! :)

    VálaszTörlés
  3. Én tavaly főztem saláta főzeléket, a férjem kért meg, hogy főzzek neki mert még kicsi volt akikor evett és nagyon ízlett neki. Nagyon jól sikerült elsőre is és ízlett mindenkinek :) A tiéd is nagyon guszta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A régi ízek néha előjönnek:-)
      Köszi, mi is szeretjük.

      Törlés
  4. Woow! Micsoda változás az oldalon, nagyon jó! Ha nem lett volna rögtön felül kiírva, hogy Sarokkonyha, azt hittem volna, hogy nem jó helyre jöttem. :)

    Még én sem ettem salátafőzeléket - legalábbis így emlékszem. :) De megtetszett, gondoltam, megnézem közelebbről is. :)

    VálaszTörlés
  5. A saláta levest nagyon szeretjük, főzeléket még mi sem ettünk soha, de egy próbát megér. :)

    VálaszTörlés