2012. december 28., péntek

Lazacos túrós kocka

Karácsonyra szerettem volna elkészíteni, de elmaradt, így a napokban készült. A kaporral, lazaccal nagyszerű előétel.


10 dkg lazacfilé
30 dkg tehéntúró
1/2 dl tejföl
1 ek zselatin
só, fehér bors, kapor

kenyérkockák

A lazacfilét apró kockákra vágtam, egy csíkot meghagytam díszíteni.
A túrót kikavartam a tejföllel, beletettem a lazacot, az apróra vágott kaprot, a sót és borsot. A zselatint egy kevés vízzel elkavartam, meglangyosítottam és kavargattam amíg elolvadt, majd a túrókrémbe vegyítettem.
Egy kisebb kalácssütő formába fóliát tettem, majd a krémet belesimítottam. Hűtőbe két órát hagytam összeállni, majd házi kenyérkockákat vágtam és a lazacos kockákat ráhelyeztem. Maradék lazacdarabokkal és zöld fűszerrel díszítettem.
Eredeti recept itt olvasható.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik! Szilveszteri buli falatkáknak is szuper:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és lazac helyett sonkával is finom:-)

      Törlés
  2. Annyira nagyon guszta, szívesen megkóstolnám! :)

    VálaszTörlés
  3. Hűha, szívesen megkóstolnám...! :P

    Boldog új évet kívánok Nektek!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük:-)
      Boldog új évet Nektek is!:-)

      Törlés
  4. Nagyon szeretem a lazacot, és ez a recept nagyon tetszik!!!

    Boldog Új Évet Kívánok az Egész Családnak!!

    VálaszTörlés
  5. Boldog Új Évet Kívánok az Egész Családnak!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Mandala, viszont kívánjuk!

      Törlés
  6. Végy álarcot, tarka-barkát,
    Húzzad meg a malac farkát.
    Kívánok minden jót, szépet,
    Szerencsés Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos versike:-)
      Köszönjük szépen!

      Törlés