.

2012. június 7., csütörtök

Hot-dog

Babette-nél láttam ezt a guszta hot-dog-ot. Második fogásként jól megállta a helyét. A friss kifliben a roppanós virsli mellé a sült hagymakarika csak pont volt az "i"-re.

A kiflihez:
1 dl joghurt
1,5 dl tej
1 tojás
1,5 dl olaj
1,5 kk só
fél kg liszt
1 tk cukor
2,5 dkg élesztő

A hozzávalókat összekeverem, dagasztom, majd kb. egy órát kelni hagyom. 10 egyforma darabra osztom, sütőpapíros tepsibe teszem, ahol még fél órát kelni hagyom. Vízzel megspriccelem, előmelegített sütőben, 180 fokon, 20 perc alatt készre sütöm.

A hagymakarikákhoz:
1 fej vöröshagymát karikákra vágom
2 ek lisztben megforgatom és
forró olajban szép barnára sütöm. Virslivel, mustárral, ketchuppal fogyasztottuk.


10 megjegyzés:

  1. Igen, ezt én is láttam Babette-nél, de nálatok is nagyon guszta lett:)

    VálaszTörlés
  2. Látom, többen is kinéztük magunknak, valóban nagyon guszta nálad is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól nézett ki, azért néztük ki:) Köszi hankka!

      Törlés
  3. Én nálatok néztem ki:-) Tényleg guszta, a hagymakarika benne különlegessé teszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából tényleg a hagymakarika teszi különlegessé, de pontosan ezért tetszett meg Babette-nél:)

      Törlés
  4. Emelem kalapom azért, hogy a kiflit otthon sütöttétek! Én erre még nem mertem vállalkozni:( Kiscsaládommal mi is imádjuk ezt a fajta roppanós virsli-pirított hagymakarika hot dog változatot! Megunhatatlan nálunk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Süsd meg a kiflit heti menük, mert nem ördöngös és megéri!:)

      Törlés
  5. Örülök, hogy ízlett! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés