.

2012. augusztus 22., szerda

Csirkemellcsíkok bundában

 Szeretjük a kínai konyhát, csak ne legyen túl édes a hús. Az ötlet innen jött, hogy kipróbáljuk házilag is . A fiamnak nagyon ízlett csak bundásan. Nekünk felnőtteknek először a szószba forgattam majd szezámmagba, aztán kihagytam a pepecselő munkát és a szószba mártogatva rizzsel fogyasztottuk. Mindenképp finom volt.

1 nagyobb csirkemellet vékony csíkokra vágtam, sóztam, borsóztam
5 ek lisztet
2 ek étkezési keményítőt
1 ek olajat
1 tojást
1 kk sütőport összekavartam és annyi vizet adtam hozzá kis adagokban, amíg sűrű palacsinta tésztát kaptam. A hús csíkokat beleraktam, majd bő, forró olajban, (vigyázva, hogy a tészta mindenhol bevonja) egyenként kisütöttem. 
A szószhoz:
2 dl ketchupot kikavartam
1 kk mézzel( aki édesebben szereti tegyen többet)
A bundás csíkokat a szószba mártogattam és szezámmagba forgattam.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett, mi is imádjuk a kínait:)Tényleg macerás kicsit, de megéri:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta mindkét változat, meg is éheztem a kép láttán! :)

    VálaszTörlés
  3. De jó, ezt elkészítem a Férfiaknak, jó kis chilis mártással.
    Egészségetekre:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki, én is bevállalnám érte a macerát! :)

    VálaszTörlés