.

2012. február 9., csütörtök

Becsinált leves


A régebbi időkben,amikor alig lehetett húst kapni, anyukám sokszor készített becsinált levest, ugyanis csirkeaprólék az volt. Most csirke szárnnyal készítettem.
1 nagyobb szál répát, 1 petrezselyem gyökeret, 1 szelet zellert és karalábét 2 ek olajon egy kissé megpároltam, rátörtem 2 cikk fokhagymát, beletettem a megpucolt 4-5 darab csirkeszárnyat és még néhány percig együtt pároltam. Felöntöttem vízzel és ízesítettem 1 kk ételízesítővel meg sóval. Két kisebb krumplit apro kockára vágtam, beletettem a levesbe és lassú tüzön főztem. Mikor már majdnem megfőtt minden, 2 ek paradicsomlevet tettem hozzá és 1 tojásból meg lisztből apró galuskákat szaggattam bele, majd készre főztem. Tetejére apróra vágott petrezselyemzöldet szórtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése