.

2012. február 5., vasárnap

Mindenki kedvence: a pizza






A vasárnapi második fogás, Dorottya lányom közkívánatára, pizza lett. 
1 kg lisztbe, 2 evőkanál sót, 1 evőkanál szárított oregánót, 2 tasak szárított élesztőt kavartam, majd hozzáadtam 6 evőkanál olajat és 6 dl langyos vizet. Puha masszává dagasztottam és duplájára kelesztettem kb 1 ora alatt. Amíg kelt, elkészítettem a paradicsom mártást: 2 ek olajon 1 ek lisztet elkavartam, hozzátöltöttem negyed liter paradicsomlevet, jól összefőztem és fűszereztem ízlés szerint sóval, pici cukorral, oregánóval és két cikk tört fokhagymával. A megkelt tésztát három reszre osztottam és olajozott tepsibe kézzel belenyújtottam. Megkentem a paradicsom mártással, majd lilahagyma karikát, csemegekukoricát és reszelt sajtot szórtam, mivel a lányom vegetáriánus. A másik két tepsit sonkával és minden más földi jóval dúsítottam. Előmelegített sütőben 15-20 perc alatt közepes lángon megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése