.

2012. február 20., hétfő

Quiche

A szombat reggel főzött húsleves mellé gyorsan elkészíthető, finom másodikat szerettem volna készíteni. A levesben főtt hús adta az ötletet a quiche-hez. 
A tésztájához: 
1 csésze finomlisztet
fél tk sóval
10 dkg margarinnal
3 ek hideg vízzel jól összedolgoztam és 3mm vastagra nyújtottam. A tésztát kikent sütőformába tettem és elkészítettem a tölteléket:
4 tojást összekevertem 
2 ek liszttel, majd hozzáadtam
15 dkg apró kockára vágott sajtot
1 fej felszeletelt hagymát 
1 maréknyi olivabogyót
1 szál virslit
15 dkg levesben főtt, apróra vágott húst
5 dkg szalonnát (lehet kiolvasztva is), sóztam, borsoztam. 
Előmelegített sütőben, közepes hőfokon, 40 percet sütöttem. Tálálás előtt kicsit pihentettem, így szépen szeletelhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése