.

2012. február 11., szombat

Kardinális problémákkal:)

A tegnap este találtam rá Hajnalka blogján erre a nagyszerű sütire és ma reggel ki is próbáltam:)csakhogy úgy látszik nem vagyok barát a habos sütikkel. Enni szeretem,de ha én sütöm, csak 2-3 próbálkozás után áll meg az a fránya hab,ahogy kell. Nekem nem volt maszatos a munka folyamata, mert nagyobb zacsiba tettem egyszerre az egész habot. Nagyon drukkoltam neki, de nem tudtam megállni,hogy ne tapogassam meg mikor már majdnem kész volt:) szerintem ez lett a veszte, mert a hab utánna összeesett. A baj még az volt, habár csak 2-es fokozaton sütöttem, hogy az alját odakapta, így a papírt nehezen tudtam lehúzni róla:). Végül ehető lett, csak meg sem közelíti az eredeti receptet:). Meggylekvárral ragasztottam össze. Húsvétra újra megpróbálom,nem adom fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése