.

2013. június 22., szombat

Fenséges capuccino korong

Az Illia&Co. Kiadó kedves felkérést intézett hozzánk, amit szívesen elfogadtunk.
A Süti Éden receptkönyvét küldték el nekünk, amelyben Hannah Swensen titokzatos esetei krimisorozatokban szereplő összes receptje van összegyűjtve. A könyv 77 receptet tartalmaz, de a receptek mellett humorral, izgalommal és érdekes nyomozással is találkozunk Hannah Swensen titokzatos történeteiben.

      
Ebből a receptkönyvből válogattam ki néhány finomságot, amit elkészítek és megmutatom nektek is.
Ha tetszenek, próbáljátok ki! Aki pedig a könyvet szeretné lapozgatni és onnan sütni-főzni, megteheti. Ezen a linken elérhető.
Sütésre fel!




Hozzávalók:

16 dkg vaj
2 dkg instant kávépor
2 tk vaníliaaroma
1 ek rumaroma
24 dkg kristálycukor
2 tojás (csak villával keverd össze egy pohárban)
1 tk szódabikarbóna
1 tk sütőpor
10 dkg tejcsokoládé reszelék
44 dkg liszt

1. Olvaszd meg a vajat és keverd hozzá a kávéport, a vaníliát meg a rumaromát.  Addig keverd amíg a kávé teljesen feloldódik benne. Add hozzá a cukrot, a felvert tojásokat, a szódabikarbónát és a sütőport. Alaposan keverd össze.

2. Keverd bele a csokireszeléket és addig keverd, míg egyenletes lesz. Fokozatosan adagold hozzá a lisztet és alaposan keverd el.

3. Nedves kézzel formálj diónyi golyókat és helyezd kivajazott tepsibe 7-8 cm távolságra. Lapogasd le a golyócskákat kis korongokká.

4. Előmelegített sütőben 175 fokon süsd 10-12 percet. Ha kész, hagyd 2 percet hűlni, majd tedd ki tortarácsra és hagyd teljesen kihűlni.

Hannah megjegyzése:
        Ha maradna belőle, ezt a fajta sütit könnyedén le lehet fagyasztani.

Az én megjegyzésem: nem marad :D

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik, szeretem a capuccinót inni is és sütikben is az ízét:) Hogy nem maradna egy sem nálunk sem, abban biztos vagyok:)

    VálaszTörlés
  2. Naná hogy tetszik :) finom kis rágcsálnivaló! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyerekek nagyon rájárnak Millye, el kellett dugnom egy részét:-)

      Törlés
  3. Szuper kis rágcsa! A könyv nagyon jó lehet, csak ne lenne ilyen drága:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó receptek vannak benne. Így van ez a mai világban, mindennek megvan az ára:-)

      Törlés
  4. Gratulálok a felkéréshez , jó hogy már ketten mutatjuk be a többieknek a recepteket. Eddig én két receptet készítettem el a könyvből és mint kettő nagyon finom volt. Biztosan finom ez a keksz is , mert nagyon jól néz ki.
    Kíváncsian várom mi a következő választásod?
    A lányom most happolt nekem egy újabb sütikrimit a Karácsonyi habcsók és a gyilkosság , amiben 50 olyan recept is van amit nem tartalmaz a Süti éden könyv.
    A http://rukkola.hu/ oldalon lehet jó könyveket happolni, csere berélni, ajánlom figyelmetekbe!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mónika!
      A keksz nagyon finom. Jól érződik benne a capuccino(én csokisat tettem) és a csokoládé is. Ropogós, igazi fincsi keksz.
      Köszi a linket is, szét fogok nézni.

      Törlés
  5. Jól hangzik, nálunk is nagy kedvenc a kávé és a cappuccino! :) Úgyis üres a kekszes doboz, fel kellene tölteni ilyen korongokkal! :)

    VálaszTörlés
  6. Hajni Zoli! Nagyon jó páros vagytok! Nem véletlen volt az a felkérés.Gratulálok. Ez a keksz is nagyon jól néz ki.Mentettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves:-) Köszönjük szépen Olgi néni!

      Törlés
  7. Gratulálok a felkéréshez! :)
    Nagyon finom kekszet választottál kipróbálásra. El is mentem a receptet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, hogy ha elkészíted ízleni fog:-)

      Törlés