.

2013. június 12., szerda

Eper krémleves

Egyszer vendéglőben ettem, nagyon finom volt. Azóta gondolatomban van, hogy készítsek.
A napokban Mónikánál is és Hankkánál is találkoztam vele. Ezt nem tudtam tovább halogatni, elkészítettem én is egy verzióban. Hankkánál jó ötlet volt az eperszörp bele. A tavalyról maradt még meg, ezzel édesítettem. Mónika fagyit is kínált hozzá. Így is megkóstoltuk, üdítő finomság!


50 dkg eper
1,5 dl házi eperszörp
1,5 dl tejszín
4 dl tej
1 citrom reszelt héja

Az epret megmostam, megtisztítottam, hozzáöntöttem a szörpöt, a tejszínt, a tej felét és belereszeltem a citromhéjat. Botmixerrel pürésítettem, majd a maradék tejjel hígítottam. Tejszínhabbal tálaltam.

Az első kanál után a lányom: finom!
Második kanál után: anyu, ez nagyon finom! :-)

15 megjegyzés:

  1. Most már nálad is mekkívántam:)

    VálaszTörlés
  2. Ez kínzás! Istenien néz ki :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom, én is szoktam készítni, bár ez inkább turmix, mint leves, de szó mi szó, mennyei finomság! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban turmix, de levesnek fogyasztottuk. A szörppel ízlés szerint lehet ízesíteni, nem volt édes, de kellemes:-)

      Törlés
  4. Nagyon guszta én Hankkánál is mondtam hogy akár desszertnek is elmenne, nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha még fagyi is van mellette, tökéletes desszertnek is.

      Törlés
  5. Elhiszem, hogy finom, egy tálka nekem is lecsúszna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lányom reggelire is ezt evett, nagyon ízlett neki:-)

      Törlés
  6. Örülök, hogy elkészítetted és hogy ennyire ízlett lánykádnak! :) Igaz, hogy pikk-pakk elkészül, de néha kellenek ilyen levesek is, nem igaz?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sőt, hogy kellenek Hankka! Én szeretem ha gyorsan elkészül és főleg még egészséges is.

      Törlés