.

2013. június 20., csütörtök

Fűszeres kifliropogós

Hét elején készítettük, Kata: Gyomro-sokk oldaláról merítve az ötletet. Nem kell üzletben vásárolnunk a ropogtatni valót, készíthetjük otthon is olyan fűszerezéssel ahogyan szeretnénk.


4 db kifli
olaj

szárított pizza fűszerkeverék
fokhagyma por

A kifliket egy éles késsel vékonyan felszeleteltem. Két tepsibe sütőpapírt tettem. Olajjal megkentem,  megszórtam sóval és fűszerrel. Egy tepsi fokhagymást,  egy tepsi pizzaízűt készítettem.
A kiflikarikákat szépen egymás mellé a fűszeres olajba rakosgattam, tetejüket is olajos kézzel megsimogattam, majd 150 fokra előmelegített sütőbe raktam 7-10 percre, amíg egy kis színt kaptak.
Mikor kissé hűltek, összekavartam a tepsin maradt sós fűszerrel és lehetett ropogtatni.

10 megjegyzés:

  1. De ötletes:) Ha megkívánom majd, én is elkészítem így:)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon jó ötlet, a gyerekeknek is biztosan nagyon ízlene! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát ezt a két tepsinyi adagot szemperc alatt elkapkodták:-)

      Törlés
  3. Szuper ötlet! A boltban egy vagyon az ilyesmi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így olcsóbb, megéri készíteni és finom is:-)

      Törlés
  4. Ez nagyon jó, és tényleg mennyivel olcsóbb mint a bolti!

    VálaszTörlés
  5. Szeretem az ilyen ropogtatni valókat, nagyon jó ötlet! Köszi. :)

    VálaszTörlés