.

2013. március 16., szombat

Ünnepre!

Éva, a Takarékos konyha blog írója indította útjára ezt a húsvéti játékos ajánlót és nagyon jól tette! Azon kívül, hogy ajánlani tudunk egymásnak finomságokat, legyen az hagyományos vagy akár extrémebb eledel is, a blogunkat is átfésüljük. Nekem különösen jól esett böngésződni:-)
Kati-tól, a Makacska konyhája írójától kaptuk a stafétát, köszönet érte és továbbadnám:

Tündének, a Heti menük blog írójának és
Hajninak, a Hankka receptjei blog írójának.

Levesnek egy csorbát ajánlanék, nálunk egyik kedvenc:

A bárányhús mivel nem a kedvencünk, más húsokból szoktam készíteni főételt.
Ajánlani tudom a hagymás karajt


vagy egy hústekercset, valamilyen salátával.

Akár uzsonnára is, hozok egy kis olívás-sonkás finomságot,


ropogtatni pedig egy tál sajtos tallért:-)

A locsolókra gondolván, egy tál színes spirálkekszet

megvegyítve néhány omlós linzerrel.

Nem maradhat el a szeletekre vágott krémes sütemény sem, például egy  citrom szelet

vagy paradicsom szelet

de egy mimóza szeletnek is örülne a család.

Igazából még nem döntöttem el, hogy mit is fogok sütni húsvétra, de majd nézelődöm nálatok is :-)
Kalácsot is szoktam mindig sütni, de ahogy elnéztem nincs fent fotóm a húsvéti kalácsról,  majd pótolom:-)


21 megjegyzés:

  1. Ó de sok finomságot tettél az "asztalra" ! Az a hagymás husi nagyon tetszik, a többi is de az különösen! Köszi hogy folytatod a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó játékot találtál ki!:-)
      Próbáld majd egyszer ki a husit, finom, omlós.

      Törlés
  2. Tok jo a blogod,most fedeztem fel:) En is kerkedek receptekkel;), itt: ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy itt voltál, szívesen várlak még:-)
      Megnéztem a blogodat, kitartást, sok sikert terveid valóra váltásához!

      Törlés
  3. Köszönöm a stafétát! Küldetésemet teljesítettem! TÜNDE

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:-) mindjárt malacot kell vennem, bocsi:-)

      Törlés
  4. Jaj, de jó kis válogatás, bármelyiket elfogadnám az ünnepi asztalra, legjobban mégis talán a hústekercsed tetszik! :) Köszönöm a stafétát, hozom én is nemsokára az ajánlót! :)

    VálaszTörlés
  5. Isteni étkek :) Megakadt a szemem a sajtostalléron :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak forma kell hozzá meg idő és lehet ropogtatni:-)

      Törlés
  6. Gyönyörű és finomságos felhozatal....szívesen végigkóstolnám! ;-)

    VálaszTörlés
  7. Csábító ajánlat! :)) Na tessék, mire végiggörgettem, jól meg is éheztem... :P

    VálaszTörlés
  8. Bőséges ajánlat, engem inkább a süteményeid hoznak lázba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom, jobban is szeretek sütni, mint főzni, de hát ugye a főzés fontosabb:-)

      Törlés
  9. Ha későre is de ideértem, köszi, hogy elfogadtad a felkérést. Nálam a sajtos tallér és a citrom szelet a menő:)

    VálaszTörlés