.

2013. május 10., péntek

Kukoricafőzelék

Tengerinek is mondják erre felé, nekünk kukorica maradt. Szeretjük minden formában. Ez a főzelék egy próba volt, hogy a gyerekek megeszik-e, de nagyon bejött nekik. Hiába na, ha valami ízlik, akkor ízlik minden formában:-)


2 szál zöldhagyma
2 cikk fokhagyma
1 doboz kukorica konzerv
2 dl tejföl
kevés olaj
1/2 ek liszt
só, bors, petrezselyemzöld

Kevés olajon az apróra vágott hagymát megfuttattam, rádobtam a zúzott fokhagymát és a lecsöpögtetett kukoricát. Kevés vizet töltöttem rá és lefödve néhány perc alatt összepároltam. Ízesítettem sóval, borssal.
A tejfölt elkavartam a liszttel, és a kukoricához adtam. Összefőztem, még utánaízesítettem és utólag beleszórtam az apróra vágott petrezselyem zöldet.
A lányom kívánságára hamis fasírt is készült mellé.

10 megjegyzés:

  1. Még nem ettem ilyen főzeléket de biztos hogy ízlene mivel imádom a kukoricát. Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  2. Na ilyet én is kell készítsek, akáecsak Éva, imáom a kukoricát:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Készítsél Kati! Ha nem akarod tejföllel, tejjel is készítheted.

      Törlés
  3. Köszönöm a receptet, mentettem! Én is nagyon-nagyon szeretem a kukoricát, bár régen, gyerekként ki nem állhattam. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ötlet főzelék formában is:) Nálunk a kukoricakrém leves a kedvenc csirkével, de persze csirke nélkül is jó:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer azt is készítettem, persze hús nélkül, a lányom miatt, de úgy eltüntették, hogy fotózni sem tudtam:-) jó hogy mondod, lesz repeta:-)

      Törlés
  5. Én csak kukorica salátát ettem még csak de főzelékben még nem. Azt hiszem ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés