.

2013. január 25., péntek

Almás, csokis muffin

Szeretem a muffinokat sütni, mert rövid idő alatt kész van és sokféle képen variálható. Ennek a drágaságnak sem kellett több fél óránál és majszolhatták is a gyerekek :-)

3 tojás
15 dkg cukor
1 csom. vaníliás cukor
15 dkg olvasztott és kihűtött vaj
1 kis üveg rumaroma
30 dkg finomliszt
2 kk sütőpor
8 dkg csoki lereszelve
20 dkg alma tisztítva, apró kockákra vágva

Az almát hámozás után kockákra vágtam, a csokit lereszeltem, a sütőt bekapcsoltam.
A tojásokat a cukrokkal robotgéppel habosra kavartattam, belecsorgattam a puha vajat, a rumot.
A lisztet elkavartam a sóval, a sütőporral és a tojásos krémbe vegyítettem.Hozzáadtam az almát és a csokit is, az egészet összeforgattam.
Muffinsütő mélyedéseibe papírt tettem, ebbe kanalaztam a tésztát, tetejüket vizes kanállal lesimítottam. 
Betettem a meleg sütőbe és 180 fokon 20 perc alatt megsütöttem. Ezután bevasaltam az elégedett hümmögéseket:-)

Ebből az adagból 12 db. lesz.

14 megjegyzés:

  1. Egyszerű és nagyszerű, nagyon tetszik! Nálunk is sláger-termék lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki! Végre egy olyan süti, ami az egész családból, kivétel nélkül elégedett hümmögéseket váltott ki :-)

      Törlés
  2. Almás is, csokis is, csakis jó lehet! :) Sokszor nagyon jól jönnek ezek az egyszerűen elkészíthető, mégis nagyon finom sütikék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az alma puhára párolódott a sütiben, a csokidarabkák megolvadtak. A kettő együtt jó kombináció:-)

      Törlés
  3. Én meg nem igazán szeretek muffint sütni. Persze szoktam, de leginkább azért, mert a gyerekek kikövetelik. Pedig valóban egyszerűen elkészíthető, gyors és finom süti. Ez az almás-csokis is nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan ízlene a gyerekeidnek és uzsonnára is megfelel:-)

      Törlés
  4. Nagyon guszta lett! Legszívesebben lekapnék egyet a tányérról... A fotó is elnyerte a tetszésemet :)

    VálaszTörlés
  5. Finomság :) Nagyon szeretem a muffint ebben pedig csupa jó van :)

    VálaszTörlés
  6. Alma? Csoki? Hmmm akkor ez a muffin tuti hogy csakis finom lehet! :)

    VálaszTörlés
  7. a fiaim nagyon szeretik a muffinokat es hamarosan ki fogom probalni;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk nagy sikere volt! Örülök, hogy kipróbálod. Majd szólj, hogy milyen lett:-)

      Törlés