.

2013. január 24., csütörtök

Fokhagymás, szalonnás túrókrém

Mindig kell valami kence reggelire, vagy vacsorára. Most a megszokott zöld fűszeres helyett pirított szalonnát kavartam a krémbe. Egy kis zöldséggel, teával finomságos:-)


25 dkg túró (nálam most fele juhtúró, fele tehéntúró)
2 ek tejföl
5 dkg szalonna
2 cikk fokhagyma
1/2 mk őrölt fekete bors

A szalonnát apró kockákra vágtam, a zsírját kiolvasztottam.
A túrókat a tejföllel, a zúzott fokhagymával, a borssal kikavartam. Beleszórtam a szalonna pörcöket és állandóan kavargatva hozzáadtam a kisült szalonnazsírt is.
A krémet habosra kavartam és hűtőbe tettem, hogy az ízek összeérjenek.
Kóstoljátok meg Ti is:-)


10 megjegyzés:

  1. Micsoda remek kis reggeli :) hmmmm

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom szendvicskrémet készítettél. :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen jó ötlet, el fogom készíteni, már unalmas a körözött, meg a tojáskrém, végre egy kis újdonság:-)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok vele, muszáj néha valami újat készíteni:-)

      Törlés
  4. És még ráadásul juhtúróval csináltad, elvesztem! :) Ez a kence valami nagyon-nagyon finomságos lehet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most éppen mindkettő volt itthon, de jobban szeretem a juhtúrót ilyen kencéknek kikavarni, mint a tehéntúrót. Sokkal ízesebb. A szalonnapörcök finom ízt adnak pluszba, főleg mikor ráharapsz:-)

      Törlés