.

2013. január 22., kedd

Kapros-juhtúrós tekercs

Eddig csak sajttal készítettem tekercset, itt volt az ideje mást is kipróbálni. Pontos adagokat nem írok, mert nem is mértem.
Pulyka és csirkemellből szeretem készíteni, mert a sütésnél hamar átsül. Most pulykamellből készítettem. Vékony szeletekre vágtam, kiklopfoltam óvatosan, sóztam,  borsóztam. Egy szelet husira egy nagy evőkanál túrót lehet számítani. Mivel a juhtúró önmagában is egy picit sósabb, csak egy kis borsot meg apróra vágott kaprot tettem hozzá és jól kikavartam.
A kiklopfolt husira kentem egy ek. túrót és felcsavartam. Lisztbe, felvert tojásba, zsemlemorzsába forgattam és bő, forró olajban kisütöttem.
Salátával, krumplipürével fogyasztottuk.

13 megjegyzés:

  1. Ez az egyik kedvenc rántott husom...Nagyon szeretem, istenien néz ki.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon -nagyon finom lehet! Guszta! Egyszer kifogom próbálni mert nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Másnapra is maradt, hidegen is finom volt. Próbáld majd ki :-)

      Törlés
  3. Nagyon jó ötletet adtál, a legközelebbi rántott hús sütésnél én is kipróbálom, nagyon finom lehet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerű ízesítés, de nagyon jól passzol a húshoz.
      Örülök, hogy tetszik:-)

      Törlés
  4. Imádom a juhtúrót:) Régen sokszor készítettem töltött csirkemellet meg gombát juhtúróval, de így feltekerve is nagyon szép:) Itt sajna nem láttam még juhtúrót, de megyek Magyarországra, biztosan hozok magammal:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a gomba is isteni túróval töltve:-) miről maradnak le a norvégok:-)

      Törlés
  5. Hmm, imádom az ilyen töltött husikat. A tiéd nagyon guszta, meghozta a kedvem egy kis sütögetéshez...:)

    VálaszTörlés
  6. Naa, ez a fincsi most jöhetne hozzám is!!! Isteni íze lehet!:))

    VálaszTörlés
  7. NAgyon kíváncsi lennék az ízére. :)

    VálaszTörlés