.

2013. január 12., szombat

Hájas kiflik

A háj maradék része kifliként végezte, így kipróbálva egy újabb  1936-ból való receptet Mónikától, a Váncza-projekt kivitelezőjétől.
A kiflik egy részét levendulás baracklekvárral, másik részét rumos szilvalekvárral töltöttem meg.



40 dkg háj
22 dkg liszt

22 dkg liszt
1 csom. sütőpor
1 tojás
csipet só
tej

A sütemény elkészítése megegyezett a Mákostasak elkészítésével, így nem írom le újra, annyi különbséggel, hogy lekvár került a négyzetekre, majd felsodortam és kifli formára hajlítottam.
Finom, puha kifli volt az eredmény, megérte elkészíteni.
Ebből az adagból 32 darab kifli lett.

12 megjegyzés:

  1. mondd, a levendulás baracklekvár milyen lett?
    én még nem bontottam fel, pedig van 2 üveggel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom íze van. Eredetileg úgy gondoltam, hogy sütikbe fogom felhasználni, de a nagyobbikom teszi kekszre, kenyérre. Ízletes:-)

      Törlés
  2. A levendulás lekvárral valami csodás lehet!
    Rakom is be a blogba:))

    VálaszTörlés
  3. Ce bunatati ai facut !Azi ma-m gandit la voi am cautat trusa de olarit pentru baiatul tau dar nu am gasit, poate nu am inteles eu bine, de olarit sau de plastilina???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De olarit a spus, dar lasa Mandala, stii cum sunt copiii, spun ei multe:-)
      Te asteptam cu drag!

      Törlés
  4. Nagyon jól hangzik a levendulás lekvár is, nálam viszont a szilvalekváros a nyerő! :) Nagyon guszták lettek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abból többet is készítettem, mert sűrűbb volt, nem folyt ki:-)
      Köszi! :-)

      Törlés
  5. Jujjj, ezek csodaszépek és izgatóak és különben is: miért este találtam rá? Most éhes vagyooook! :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szeretjük a hájast, főleg szilvalekvárral.Ami most nincs, de van másfajta! Annyira jól néz ki, főleg így ebéd előtt!!!!:-)

    VálaszTörlés