.

2013. január 15., kedd

Csirkehúsos spagetti

Még a két ünnep között készítettem ezt a gyors és finom húsos spagettit, mivel a spagetti mindenféle formában a kedvenceink közé tartozik. A lányom, mivel a húst nem eszi meg, csak bazsalikomos paradicsomszósszal és reszelt sajttal fogyasztotta.


1 csom. spagetti
50 dkg csirkemell
1 fej vöröshagyma
2 db piros húsú paprika
2-3 dl paradicsomlé
3 ek olaj
só, bors, bazsalikom

reszelt sajt

A hagymát, a paprikákat és a húst vékony csíkokra vágtam, a spagettit odatettem főni.
Az olajon a hagymát megdinszteltem, rátettem a paprikát, néhány percet együtt pároltam, majd a hússal együtt a fűszereket is beletettem. Hagytam párolódni, majd a leszűrt spagettivel összekavartam. Rátöltöttem a paradicsomlevet és hagytam egy kicsit rotyogni.
Tálalásnál reszelt sajtot szórtunk a tetejére.

20 megjegyzés:

  1. Fincsi! Ezzel a lánykáimnál is sikert fogok aratni! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehetett, akár csak szósszal vagy husival is !A spagettit én nagyon szeretem a férjuram nem így általában maradok a nokedlinél vagy egyéb kagyló tésztánál. Valamelyik nap azért megkockáztatok kevés spagettit mert nagyon szeretem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárhogy finom, de a húsrajongó férfiaknak gyenge melódia csak szósszal:-)

      Törlés
  3. Megkívántattad:) Készítenem kell most valami hasonlót:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Finom, gyorsan elkészíthető. Jó főzicskét:-)

      Törlés
  4. Nálunk a pipihusit senki sem tolja félre:-) A spagettiről nem is beszélve.

    VálaszTörlés
  5. A tésztaételek minden héten vendégeskednek nálunk is. Mindig próbálok újítani valamit, ami nem könnyű feladat, ezért örülök ennek a számomra új receptnek. A héten még terítékre kerül:)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a finomságot a fiúk és az unokáim nagyon értékelnék!!!:)

    VálaszTörlés
  7. Amilyen egyszerű, épp olyan finom. :)
    Nálunk bármikor jöhet. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon finom lehet csirkehússal is, nálunk szinte mindig darált sertéshússal készül! :) Épp ezért kipróbálós a csirkével! :)

    VálaszTörlés
  9. Klassz, a férjem imádja a spagettit. Na persze, én sem mondok neki nemet. ;-)

    VálaszTörlés
  10. Kisebb változtatásokkal elkészítettem n is. :) Nagyon fincsi lett, szerettem! :) Köszi itt is a receptet!

    VálaszTörlés