.

2013. január 7., hétfő

Olívás-fetasajtos muffin

Select food  öt éves lesz. Ez alkalomból hirdetett meg egy játékot. A blogjáról kell elkészíteni valamelyik finomságot és azt január 15-ig posztolni. Azt is megemlíteném, hogy a kisorsolt szerencsés nyerhet egy különleges csomagot.
Szoktam nézelődni a blogján, de még nem készítettem el semmit. Most eljött az ideje.
Kinéztem ezt a muffint. Mivel vendégeink jelentkeztek be, hamar el is készítettem.
Annyit változtattam, hogy a tészta felébe nem tettem olívabogyót, mert tudtam, hogy lesz aki nem szereti. Így lett 6-6 darab muffinom, ami pillanatok alatt el is fogyott.
Köszönjük Select food!


25 dkg liszt
2,5 dl tej
5 dkg olvasztott vaj
10 dkg feta sajt
20 dkg olívabogyó feldarabolva ( nálam csak 10 dkg)
3 kk szárított élesztő
1 tojás
1 ek apróra vágott rozmaring

A lisztet az élesztővel és a rozmaringgal elkavartam. A tojást picit felvertem, hozzáadtam a vajat, a tejet és a liszthez öntöttem. Beleforgattam a sajtdarabkákat.
A tészta felét a muffin formákba kanalaztam, a másik felébe beleforgattam az olívabogyókat. 190 fokra előmelegített sütőben 20 perc alatt megsütöttem.

8 megjegyzés:

  1. Hű de étvágygerjesztő!! Én egy olívabogyó nélkülit kérnék....:)

    VálaszTörlés
  2. Tudtam, hogy van aki nem szereti:-)

    VálaszTörlés
  3. Én és a kisfiam szigorúan a "bogyósat" kérjük! Nagyon guszták ezek a muffinok! És még feta is van benne?...Nálam abszolúte nyerő!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyertek bogyósat enni!
      Nyerő volt mindkettő:-)

      Törlés
  4. Nagyon-nagyon tetszik, mivel nagy feta-rajongó vagyok! :) Kipróbálós! :)

    VálaszTörlés