.

2013. augusztus 8., csütörtök

Arab saláta

  Meleg az van. Vendég is érkezik, mit is készíthetnék falnivalót? Salátát, de milyet?
Évekkel ezelőtt beszélgettem egy arab ismerőssel. Hiába volt férfiból, a fő témánk az ételek voltak. Mesélte, hogy Ő a paradicsomot, uborkát, citromot kockákra vágja, kevés mentalevelet vág bele, sót, borsot és gabonát. Na nem tudtam akkor milyet, azóta már tudom. Bulgurt forráz le, vagy főz meg ezt kavarja a salátába. Ezzel a receptet le is írtam.
  Most ezt készítettem el, rántott csirkemellet fogyasztottunk mellé. Másfél órát állt a hűtőben. Kellemesen savanykás, üdítő, a menta is jól talált hozzá. Örültem, mert a gyerekek is jó étvággyal falatozták.
  A következő bejegyzésnél azt is elárulom  kik voltak a vendégeink :-) habár már sokan tudjátok.

14 megjegyzés:

  1. Ez nagyon fincsi lehet! Velem Janka (csakmertszeretem) kedveltette meg a bulgurt. :)

    VálaszTörlés
  2. Ebben a melegben az embernek még enni sincs kedve, legfeljebb gyümölcsöt, de ez a saláta nagyon jól hangzik, szívesen megkóstolnám én is! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színek, tényleg igazi nyári íz és színkavalkád:) A párom kedvence a bulgur, rizs helyett is ezt kéri:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak simán sóval főzve is ízletes a bulgur. Jó ízlése van a párodnak:-)

      Törlés
  4. A bulgurt még mindig nem próbáltam ki, pedig készülök rá.
    A Te salátádon nagyon jól mutat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Finom dolog, mi nagyon megszerettük.
      Köszönöm:-)

      Törlés
  5. Színpompás kavalkád - csodálatos!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon finom lehet! A bulgurt mi is szeretjük.Csodásan néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Finom a bulgurral, könnyed, de laktató saláta. Köszönöm!

      Törlés