.

2013. augusztus 29., csütörtök

Fahéjas-csokis muffin

  A  tegnap a kenyér üzletben Bencém meglátta a muffint. Kérte is, de épp edzésre mentünk, így megegyeztünk, hogy sütünk majd otthon.
Természetesen csokist kért. Mikor állítottam össze a tésztát jött az ötlet, hogy egy almát is reszeljek bele, ettől finom szaftos lesz. Az almával megy a fahéj, hát ez is került bele.
  A végeredmény annyira jól sikerült, hogy  egymás után tűntek el a sütik a tálról.


25 dkg liszt
1 csom.sütőpor
1 ek kakaó por
1 ek fahéj
8 dkg barna cukor
20 dkg csokoládé lereszelve
1,3 dl joghurt
1,5 dl tej
1 felvert tojás
0,3 dl olaj
1 alma

A sütőt 180 fokra bekapcsoltam.
A száraz anyagokat összekavartam egy nagyobb tálban, a nedves anyagokat is külön. Az almát megpucoltam, lereszeltem.
A száraz anyagokhoz adtam az almát és a tejes keveréket. Óvatosan összeforgattam.
12 db-os muffin formába rakosgattam a tésztát. A  formákat háromnegyedükig töltöttem meg.
Maradt meg egy kevés tésztám, azt egy mini kuglófsütőbe tettem és az egészet betessékeltem a sütőbe. Bő 20 perc alatt meg is sültek.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon finomat kért Bence, Te pedig nagyon finomat sütöttél neki! :) Az almától tényleg szaftos, jó ötlet volt tenni hozzá! :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de rég nem sütöttem muffint:) Na nem bajh, mert pótolom is a hétvégén:) Olyan kis szépek:)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó párosítás imádom a fahéjat. Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  4. Azt szeretem a muffinba, hogy gyorsan megvan és végtelen variációban el lehet készíteni. Tetszik ez a csokis-almás recept is. :)

    VálaszTörlés
  5. Nem csodálom, hogy kapós volt a muffinod! Már a kinézete is mennyei :)

    VálaszTörlés