.

2013. augusztus 23., péntek

Kakaós-csokoládés palacsinta

  Valahogy a palacsinta sütés nem szokott eszembe jutni. Hamarább megsütök egy süteményt mint hogy palacsintát süssek. Csakhogy a gyerekeim nem így vannak ezzel. Főleg a fiam. Nagyon szereti a palacsintát. 
Ma amikor a legtöbb dolgom volt megkért, hogy süssek neki csokis palacsintát. Hát nemet nem mondtam, de nem tudtam akkor még milyet is süssek. Főleg, hogy nem volt itthon csokikrém. 
Gondoltam teszek a megszokott híg palacsinta tésztába kakaóport. Csoki az volt kéznél, megolvasztom és rácsorgatom. 
Jól működött a dolog, de a kis huncut a belsejét kérte jól megcsokizva, majd felcsavarta. Így volt az igazi neki. Tökéletesen meg volt vele elégedve. Három darabot tüntetett el leves után:-)
  A híg palacsinta receptjét nem írom le még egyszer, itt megnézhetitek. Pluszba 2 púpozott evőkanál kakaót kavartam a tésztába. Ez alkalommal kipróbáltam mixerbe tenni minden hozzávalót, majd egy gombnyomás és 2-3 perc. Máris süthettem a palacsintákat. Nem is fogom többé kézzel kavargatni.
  A tetejére, belsejébe másfél tábla ét és tejcsokoládét vegyesen megolvasztottam, kevés olajjal elkavartam, így lágy csokikrémet kaptam, lehetett kenegetni.

8 megjegyzés:

  1. Ilyen kakaósat még sosem ettem, de biztos finom:)

    VálaszTörlés
  2. A gyerkőcök biztos megvoltak elégedve vele mert nagyon finom csokis lehetett! Még én sem ettem ennyire csokisat de ez csak jó lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megvoltak elégedve nagyon is :-) a kicsi csak a belsejébe kért csokit, kívül nem, így nem lett túlzottan csokis. A tésztájában a kakaó tette inkább mássá:-)

      Törlés
  3. Hát a palacsinta sütés nekem sem erősségem, de már fejlődök:) Nagyon jól néz ki így bebarnulva és a lényeg, hogy a gyerek elégedett volt a csupa csoki palacsintával:) Szép hétvégét kívánok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megsütöm, nincs gond, csak unom azt a sokat sütni:-) Gondolhatod, hogy ha csokis akkor bármi jöhet:-)
      Szép hétvégét Nektek is!

      Törlés
  4. Tudják a gyerekek, hogy mi a finom. :D Egyszer én is kipróbálom a csokis palacsintát, csak még egy kicsit kell gyakoroljam.:P

    VálaszTörlés